PLAY.

Friday, November 9

Travel to the Lion City



Assalammualaikum . Kalau x jawab dosa kalau jawab? dapat pahala .

  Hello readers. Lama dah kan x update post kat blog yang usang lagi buruk ni. kan . Hurm. sejak laptop my dad rosak, x boleh dah la online and update post . sedihh! so sekarang aku bebas. bebas dari buku buku yang menghantui hidup aku, cuma novel tu dikecualikanlah . haha . so seems baru lepas PMR, (happy jap) aku adalah pergi bercuti. Alaaa . tempat tu biasa biasa jaa . X la jauh sangat, dekat ja ngan bumi Malaysia ni haa . Sempadan jaa . tau kat mana? kat kota Singapura . huahua . dekat ja kan? aku pergi sana dengan rombongan .. aihh! bukan rombongan cek Kiah erk,tapi rombongan sekolah. So adalah sikit gambar ambil dari sana . sikit ja x bnyak . so tengok ja laaa . 

First thing masa aku masuk dalam USS, aku nampak benda ni : *scroll bawah 

the map .


Second, kami masuk dalam New York City :

Welcome . 
Sesame street doing their performances . 

Then, kami jumpa old building dalam NY City: 

*ignore us . 

*doing photoshoots in the middle of the USS .

Then, kami gi Ancient Egypt :

sebenarnya banyak lagi tempat kami pergi tapi gambar x dak plak kan so rasanya sampai sini ja la yang aku nak share with you guys. Hope you guys read it and enjoy it .
Assalammualaikum . Kalau x jawab dosa kalau jawab? dapat pahala .

I really gonna miss Singapore. Seriously, miss like crazyy!



No comments:

Post a Comment