PLAY.

Tuesday, September 11

Open house .

Assalammualaikum, kalau tak jawab dosa, kalau jawab Allah loves you !

Hye readers, yeahh. orang sepatutnya study kan? tapi aku? haha . alaaaa . sat ja online . anyway . semalam aku buat open house . sebenarnya buat kecil kecilan ja, tengok tengok ramai gila orang datang semalam . terkejut beruk jugak la aku . haha . anyway, gambar x banyak . sikit ja sebab lupa nak tangkap gambar semalam . Haa, semalam ada satu tragedi yang aku x kan lupa . tau x, aku telah pecahkan pasu bunga kesayangan maa aku . Haha . bukan sengaja . Tak sengaja . dalam kalut kalut boleh terpecah pasu bunga tu . terkejut semua orang . haha . malu gak arr *shame on me . haha. anyway, here the picture masa kat my open house. 3 gambar bergabung jadikan 1 gambar , hehe

*atas* ira and Anis Afifah Idris *bawah* adik Anis,Fazlim and Wani .

so yeahh . ini ja la gambar yang ada pun . sedih kan? *lap mata . haha . anyway, I think takat sini ja la. x da crita baru pun and before I finish typing this blog I would like to say thank you to all guys yang sudi datang open house aku and sudi makan banyak kat open house aku jugakk *hikkss and kepada yang tak datang tu kecik hati jugak la sebab tak datang kan? hurm . nak buat macam mana? mungkin ada hal lain ke kan? so that's all . and bye :)


 Assalammualaikum, kalau tak jawab dosa, kalau jawab Allah loves you !

No comments:

Post a Comment