PLAY.

Friday, February 21

OUR MUSIC LOVE II ..

PART 2
OUR MUSIC LOVE ..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KEESOKAN HARI

Lepas habis sekolah, awak bergegas ke konsert. Awak cari kelibat dia tapi tak jumpa pun. Awak cuba sabar. Awak pun sandar pada tiang yang terdapat disitu. Masa awak nak sandar, awak ternampak seseorang lelaki berbaju uniform sekolah sedang baca buku komik.
Awak menuju ke arah dia dan awak tegur.

A : Hi !
S : Ohh, hi awak ! Meh duduk tepi, baca komik sekali.
A : Eh, tak apalah. Tu haa, pintu pagar dah nak bukak dah tu. Jum.
S : Ehh, ha'ah laa. *tarik tangan awak* Jum !

Awak terkesima. Dari masuk ke konsert tu hingga habis konsert, dia tak lepaskan tangan awak walaupun seminit. Dia hanya enjoy the konsert sambil pegang tangan awak, dan awak hanya terkesima di samping dia. Apabila mereka melepasi pintu keluar, Dia tanya

S : Awak nak buat apa lepas ni? *masih pegang tangan awak*
A : *Diam**tengok tangan awak*
S : Ohh, sory *lepas tangan*
A : Err ~ . Saya nak balik.
S : Arghh. Tunggu, jangan balik lagi. Hari ni kan last konsert. Jum kita jalan jalan dulu kat sini.
A : *Diam* *tak selesa*
S : Anyway, saya just nak cakap yang saya sukakan awak. Sejak hari 1st awak langgar saya. Saya dah sukakan awak. Malam tu, saya tak boleh tido sebab asyik mimpikan awak. So please enjoy this last day with me?
A : Urmm .. *angguk**Dia confess kat aku ke?*
S :*Tarik tangan* Jum.

Kamu berdua sampai di satu kafe. Kamu berdua pilih tempat duduk.
S : Awak nak minum apa?
A : Bubble tea.
S : Ohh, taste kita sama erk. Okay jap, saya nak order.
Awak duk seorang di meja makan tu dan awak teringat kata kata dia sebentar tadi *Dia confess kat aku ke?*

Lepas beberapa minit, dia datang dengan bawak 2 bubble tea. Lepas dia duduk, awak cakap.

A : Urm, Sehun ahh ~
S : *minum bubble tea* Yehet ?
A : Nak tanya something boleh?
S : Tak boleh, tengah minum ni. Haha. Tak adalah. tanyalahh.
A : Urm, tadi tu .. awak ... confess ke?
S : Awak rasa ?
A : urmm, *tunduk*
S : Haha. Ye la kot. Kenapa?
A : Sebenarnya kan, saya pun sukakan awak. Saya sukakan awak masa 1st time kita jumpa. I like you from that moment. *tunduk*
S : Jeongmal ? Kalau macam tu, *bangun**pergi dekat awak* can I be protector of your heart?
A : O.O Seriously? Now? *angguk* *malu*
Kamu berdua peluk.

Start dari itu, awak dan Sehun selalu keluar bersama ke konsert dan awak dah tak keseorangan dah. And you guys are the most lovely couple ever.

No comments:

Post a Comment