PLAY.

Friday, March 15

It's been 2 month .

Assalammualaikum, kalau x jawab dosa, kalau jawab, Sayangg *buat gaya maria elena*


Hello readers :) . Yeahh, dah lama x bukak blog saya yang usang lagi tak lawa ni . Ya laa, saya sekarang active dalam fb and twitter jaa. Kesian blogger, mesti rasa terpinggirkan? Kejam kan saya ni? Haha XD ! 

So anyway, ada la jugak orang tanya, "Kenapa tak update new post kat blog". Alasan - "urm, xdak masa laa.". Maaf ya kepada orang yang bertanya ni. Sebenarnya jawapannya bukan xdakk masa. Masa memang banyak . Kalau tak banyak, tak la active dalam fb and twitter kan? haa, sebenarnya, tak dak apa apa cerita yang nak disampaikan. Tak dak idea . Seriously. Masa naik ja form 4, dah tak dak idea nak cerita. Sebab tu la terpaksa pinggirkan belog kesayangan ni. Mesti belog ni sedih kan? Nak peluk dari mama? Hehe . 

Okay okayy. So here I am. I'm back with a lot of story . Tak la "a lot" sangat story nya. Sikit jaa sebab form 4 ni banyak kejenye haa. Homework sana sini . Nak kena pikir  pasal Akaun la, pasal Sains sukan laa, Sejarah la, Perdagangan laa, mcm mcm laa. atoii , pening dibuatnya aku ni . Kadang kadang tension gak laa tapi u know, just take a deep breath then relax yourself . And sometime x hilang gak tension tu, ambillah wuduk. Insyaallah hilang kan. :) so I just wanna welcoming myself to my own blog which I had marginalized it. hehe . so that's all for today dan bila ada masa atau ada idea nak bercerita. Saya akan selalu post and share kat belog kesayangan saya ni haa. Bye . 

Assalammualaikum, kalau x jawab dosa, kalau jawab sayang !

No comments:

Post a Comment